Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Νότια Αφρική: Θρήνος για 6χρονο αγγελούδι! Πέθανε για να σώσει τη μητέρα του.

- Θα τη βίαζαν μπροστά στα ανήλικα παιδιά της


Τραγικό θάνατο βρήκε ο 6χρονος Kutlwano Garesape που μπήκε στη μέση για να σώσει τη μητέρα του από τον επίδοξο βιαστή της.
Η 42χρονη γυναίκα πήγαινε με τον 6χρονο Kutlwano Garesape και τον 8χρονο αδερφό του στο σχολείο όταν τους επιτέθηκε ο 32χρονος Dikole κοντά στο χωριό Jan Kempdorp. Ο δράστης απαίτησε από την οικογένεια χρήματα, απειλώντας τους με ένα σπασμένο μπουκάλι. Όταν η 42χρονη αρνήθηκε, ο δράστης εξαγριώθηκε και προσπάθησε να τη βιάσει μπροστά στα ανήλικα παιδιά της.

"Ένιωσα κάποιον να με αρπάζει από τον ώμο. Μου φώναζε πως θα με καρφώσει το μπουκάλι. Ο Kutlwano τον χαστούκισε και του ζητούσε να με αφήσει. "Άσε τη μαμά μου! Είναι η μαμά μου!" του φώναζε ενώ τον χτυπούσε", είπε η 42χρονη γυναίκα.


"Ένιωθα ότι μου σήκωνε τη φούστα και συνειδητοποίησα πως ήθελε να με βιάσει μπροστά στα παιδιά μου". Ο δράστης τότε χαστούκισε τον 6χρονο και τον πέταξε στον δρόμο. "Είδα ότι ήθελε να επιτεθεί στον γιο μου. Έψαχνα μανιωδώς για κάποιο αντικείμενο να τον αντιμετωπίσω, αλλά δεν έβρισκα τίποτα. Όταν ο Kutlwano έπεσε στον δρόμο, έβλεπα τον 32χρονο να τον στραγγαλίζει. Τότε τον είδα να τον καρφώνει με το σπασμένο μπουκάλι. Άκουσα τον γιο μου να μου ζητά βοήθεια και τον είδα να προσπαθεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του με τα χέρια. Ο 32χρονος συνέχισε να τον καρφώνει".

Ουρλιάζοντας και κλαίγοντας, η 42χρονη γυναίκα προσπάθησε να βρει βοήθεια αλλά κανένας από τους οδηγούς δεν σταματούσε. Τότε επέστρεψε στο σημείο της επίθεσης όπου και είδε τον 6χρονο γιο της να τη φωνάζει ενώ ο δράστης συνέχιζε το φριχτό έγκλημά του.

Αρκετή ώρα αργότερα βρέθηκαν κάποιοι να βοηθήσουν, διώχνοντας τον 32χρονο που είχε σύρει το σώμα του 6χρονου κοντά στις σιδηροδρομικές γραμμές. "Πήρα τον Kutlwano στην αγκαλιά μου και τον κρατούσα στο στήθος μου. Μου είπε να τον κρατήσω και κάθισα στις γραμμές του τρένου. Μου ζήτησε να τον φιλήσω και το έκανα. Μετά άπλωσε το χέρι του στον αδερφό του. Όταν τον κράτησα ξανά στο στήθος μου, τα χέρια του έπεσαν και ήξερα ότι είχε πεθάνει".

Οι αρχές συνέλαβαν τον 32χρονο Dikole μετά από έρευνες για τον εντοπισμό του στην περιοχή.



Πηγές: Nypost, newsit