Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Πολωνία: Οδηγός τραμ ξεγέννησε γυναίκα.

Μία γυναίκα γέννησε έξω από ένα τραμ. 
Η οδηγός του ήταν εκεί για να κάνει όλα τα… απαραίτητα. 

Μία οδηγός τραμ ξεγέννησε μία γυναίκα η οποία δεν πρόλαβε να φτάσει στο μαιευτήριο. Η οδηγός καθόταν στην αφετηρία του τραμ, όταν ένα αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά του.
«Ήμουν στη δουλειά, στο σταθμό των τραμ. Η φίλη μου βγήκε για λίγο έξω κι όταν επέστρεψε μου είπε με ηρεμία ότι κάτι περίεργο συνέβαινε έξω από το σταθμό. Είχε δει μια γυναίκα να γεννά» περιέγραψε η οδηγός, που για καλή τύχη των γονέων είχε γνώσεις μαιευτικής.
Το μωρό είχε ήδη βγει όταν η οδηγός του τραμ έφτασε στο σημείο, όμως ήταν καίρια η παρέμβασή της, αφού έλεγξε τη λειτουργικότητα των οργάνων του βρέφους και έδεσε τον ομφάλιο λώρο.
Η οδηγός περιέγραψε ότι δεν ήξερε πώς να δέσει τον ομφάλιο λώρο και για το λόγο αυτόν χρησιμοποίησαν το σκοινί μιας ομπρέλας.
Η μητέρα ήξερε ότι δεν θα φτάσει μέχρι το νοσοκομείο και είπε στον αρραβωνιαστικό της να σταματήσει έξω από την αφετηρία των τραμ.
«Φτάσαμε έξω από το σταθμό, ο οποίος ήταν κλειστός και είπα στον αρραβωνιαστικό μου να σταματήσει και να καλέσει ασθενοφόρο, γιατί ήξερα ότι δεν θα φτάναμε. Ο τοκετός άρχισε όταν άνοιξε ο σταθμός, του είπα να σταματήσει στην άκρη γιατί το μωρό ερχόταν. Ένιωσα το κεφάλι να βγαίνει. Ο αρραβωνιαστικός μου άνοιξε την πόρτα και το μωρό έπεσε στα χέρια του».
Μητέρα και βρέφος μεταφέρθηκαν στο μαιευτήριο και είναι και οι δύο καλά στην υγεία τους.

Πηγή: antenna.gr