Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Γράφει ο Πρόεδρος της «Αναγέννησης»
 Κώστας Περγαντόπουλος


Δεν ξανάγινε τέτοιο ξεπούλημα σε ξένα χέρια εθνικού μεταφορι­κού μέσου, όπως είναι ο ιστορι­κός Ελληνικός Σιδηρόδρομος, ΣΕΚ, ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο οποί­ος σε όλες τις εθνικές κρατικές δυ­σκολίες - πόλεμοι - σεισμοί - κα­ταστροφές -πλημμύρες, ο σιδηρο­δρομικός υπάλληλος και τα τρένα ήταν πάντοτε απίκο, χωρίς να υ­πολογίζουν νύχτα - χιόνια - πόλε­μο - 24 ώρες το 24ωρο εργασία, νηστικός, παγωμένος, χωρίς κα­μιά διαμαρτυρία, γιατί προσέφεραν εθνική υπηρεσία.

Και φθάσαμε σήμερα να είμα­στε αμήχανοι, ακούγοντας αυτό το εθνικό έγκλημα, σχετικά με το ξεπούλημα του Ιστορικού Ελληνι­κού Σιδηρόδρομου, σε Ιταλική ε­ταιρεία για 46 εκατομμύρια ευρώ.

Το νομοσχέδιο που αφορά, αγα­πητές συναδέλφισσες - συνάδελ­φοι, την ιδιωτικοποίηση των Ελ­ληνικών Σιδηροδρόμων - ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ενέκρινε η ελληνική Βουλή, το ψήφισαν και τα κόμμα­τα της αντιπολίτευσης, πλην ΚΚΕ και Χρυσή Αυγή; Ενώ αλλά­ζει αφεντικό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι επόμενο ότι θα βάλει δικά του στελέχη, τα οποία θα κάνουν χρή­ση τους καινούργιους εργασια­κούς νόμους, νέες συμβάσεις ερ­γασίας - τετράωρη εργασία - 580 ευρώ βασικό μισθό. Σίγουρα οι συνάδελφοι αυτοί, θα ταλαιπω­ρηθούν και συνταξιοδοτικά, αν τους κάνουν τετραωρίτες ή νέο μισθολόγιο.

Βέβαια η Ομοσπονδία των ερ­γαζομένων εις τον ΟΣΕ, έκανε μια πρώτη συνάντηση με τον επι­κεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ κύριο Πιτσιόρλα και συζήτησαν για την τύχη του προσωπικού και άλλων θεμάτων. Ο κύριος Πιτσιόρλας έ­δειξε κατανόηση, ας ευχηθούμε η κατανόηση να γίνει πράξη.

Απορώ Συναδέλφισσες - Συνά­δελφοι πως εμείς να πουλάμε τον Σιδηρόδρομό μας στους Ιταλούς και οι Ιταλοί να έχουν πανίσχυρο δίκτυο Σιδηροδρομικό, με 70.000 εργαζόμενους και κύκλο εργα­σίας 8,5 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο και αναπτύσσονται ρα­γδαία και στο εξωτερικό.

Εδώ έχω δύο «ΓΙΑΤΙ» ανεξήγη τα, το ένα είναι, γιατί εμείς που­λάμε τον σιδηρόδρομό μας, και το άλλο «γιατί» είναι, γιατί δίνουμε το δικαίωμα στους Ευρωπαίους ότι είμαστε ψωροκώσταινα.

Μετά την συμφωνία ΟΣΕ - Ιτα­λών για το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΟΣΕ δεν έχει καμιά πρόσβαση στο μεταφορικό έργο του ΟΣΕ. Η Ιταλική εταιρεία ζή­τησε από την Ελληνική Κυβέρνη­ση να διαγράψει όλα τα χρέη που είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γύρω στα 700 εκατομμύρια ευρώ και το έκανε. Οι Ιταλοί την αγόρασαν με 0 χρέος.

Οι πολιτικοί μας έχουν μεγάλη πλάκα, όταν είναι αντιπολίτευση λένε άλλα, ή μάλλον τα βλέπουν διαφορετικά. Για τις ιδιωτικοποι­ήσεις απειλούσαν θεούς και δαί­μονες, ενώ τώρα λένε πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι, επειδή α­ποφεύχθηκε το κλείσιμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την πώλησή της εις τους Ιταλούς.
Τα συμπεράσματα δικά σας Συ- ναδέλφισσες - Συνάδελφοι.