Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Τα τρένα τα χιόνια και τα ΚΤΕΛ.

Με αφορμή ανάρτηση άρθρου του κ. Δημήτρη Μακροδημόπουλου με τίτλο «Τα τραίνα, τα χιόνια και η πραγματικότητα» η αναγνώστρια μας κ. Γιώτα Καντά καταθέτει την δίκη της άποψη σε σχόλιο της.
Γράφει η κ. Καντά:

«Είμαι Ελληνίδα πολίτης! Αυτό μου δίνει το δικαίωμα να πω αν συμφωνώ η όχι με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για τους λόγους που έγινε αυτό. Δεν θα το κάνω! Αυτές τις μέρες αντιμετωπίζουμε δυσκολίες εξαιτίας της κακοκαιρίας που έπληξε αρκετές περιοχές του τόπου μας. Χύθηκε πολύ μελάνι, το Ιντερνέτ πήρε "φωτιά, τα τηλεοπτικά κανάλια βρήκαν θέμα συζήτησης για αρκετές ώρες για τον " κακό ΟΣΕ", για τον ανύπαρκτο συντονισμό, για τους κακούς υπαλλήλους, για τα χαλασμένα τρένα....και πολλά άλλα! Ρωτώ ,λοιπόν! Και ζητώ απάντηση! Τα τοπικά ΚΤΕΛ υπεραστικών λεωφορείων ακύρωσαν ΟΛΑ τα δρομολόγια τους τις δύσκολες μέρες. Μύτη δεν άνοιξε! Κανείς δεν παραπονέθηκε! Και αυτό γιατί όλοι ξέρουν ότι οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων δεν θα διακινδύνευαν την περιουσία τους για κανένα λόγο! Θα έβαζε κάποιος από μας, άραγε, σε κίνδυνο το σπίτι του το αυτοκίνητο του, τον εαυτό του; Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταβιβάστηκε πλέον και σε ένα- δυο μήνες θα την λειτουργεί ο νέος ιδιοκτήτης της! Και ρωτώ: έχουμε τον ερχόμενο χειμώνα τις ίδιες δύσκολες καιρικές συνθήκες με τώρα! ΠΟΙΟΣ θα διαμαρτυρηθεί, αν ο νέος ιδιοκτήτης αποφασίσει ότι δεν θέλει να διακινδυνεύσουν  τα τρένα του, οι υπάλληλοι του; Ότι δεν θέλει να πληρώσει υπερωρίες βάζοντας τους υπαλλήλους του να δουλέψουν 24 ώρα; Μήπως είναι καιρός να καταλάβουμε τι άλλαξε πλέον στα ΠΡΩΗΝ ελληνικά τρένα;"