Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Κ. Πετράκης: Εγκρίθηκαν τα κονδύλια για τη σύνδεση του λιμένα Θεσσαλονίκης με το σιδηρόδρομο.

Αρχίζει άμεσα η υλοποίηση της σύνδεσης του σιδηροδρομικού δικτύου με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς εγκρίθηκαν τα απαραίτητα κονδύλια.
Τα παραπάνω εξήγγειλε κατά την ομιλία του στο 1ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν metaforespress.gr και ypodomes.com, ο Κώστας Πετράκης, διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.
Ο κ. Πετράκης ανέλυσε τις κινήσεις του ΟΣΕ, ώστε να εξυπηρετήσει το όραμα της ανάπτυξης στην πράξη.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ένταξη στον διάδρομο Orient/EastMed βγάζει τη χώρα μας από το τούνελ της σιδηροδρομικής «απομόνωσης». Ωστόσο, το 2016 αποτελεί ένα σημείο καμπής για τον Οργανισμό, καθώς η απελευθέρωση της εγχώριας αγοράς έδωσε την ευκαιρία σε νέους «παίκτες» (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo – Goldair, PEARL) να εισέλθουν στον κλάδο.

Παράλληλα, την ίδια χρονιά, ξεκίνησαν οι συνέργειες του ΟΣΕ με σημαντικούς Ευρωπαϊκούς διαχειριστές, με τον κ. Πετράκη να αποκαλύπτει ότι επίκειται σύντομα ραντεβού με τους Αυστριακούς Σιδηροδρόμους (ÖBB).

Καταλήγοντας ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ είπε ότι, για το 2017, εξετάζεται η ολοκλήρωση των διαδικασιών του Εμπορευματικού Κέντρου του Θριασίου Πεδίου, ενώ εξετάζονται τα βέλτιστα σενάρια για την καλύτερη αξιοποίησή του.
Πηγή: metaforespress.gr

«Σ.Ν.»  Σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι Θεσσαλονίκης υπάρχει αλλά χρειάζεται πλήρως αναβάθμιση, εκτός και αν εννοούν νέα  γραμμή απευθείας  από το λιμάνι στην έξοδο της Θεσσαλονίκης –Σταθμό Διαλογής. Μια διευκρίνηση από τον ΟΣΕ θα ήταν χρήσιμη.